PUHTAUDEN PUOLESTA!

Pikahaku

Uutuudet & ajankohtaiset

Tilaus- ja toimitusehdot

Päivitetty 14.2.2024

TOIMITUSEHDOT

Tuotteiden markkinoijana ja myyjänä toimii Finntensid Oy

Asiakaspalvelun aukioloaika arkipäivisin klo 8-16. Asiakaspalveluumme voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: finntensid@finntensid.fi

Hinnat

Kirjautumattoman käyttäjän hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kirjautuneelle näytetään hinnat muodossa alv 0%.

Tilaukseen sovelletaan tällä sivustolla tilaushetkellä olevaa tuotteen hintaa. Hintoihin lisätään tilaushetkellä voimassa olevat toimituskulut valitun toimitustavan mukaisesti. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Myymme ja toimitamme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle.

Tilauksen voi tehdä verkkokaupassamme ja maksamalla sen verkkomaksulla.

Tilauksen yhteydessä jätettyjä yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisille, kerätä tai käytetä suoramarkkinointiin ilman erillistä sopimusta, kuten esimerkiksi uutiskirjeen tilaamista. Kaikkia tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

Lähetämme tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Huomaathan tilattavan tuotteen myyntiyksikön! Myymme tuotteita erillaisilla myyntiyksiköillä mm. kappale (kpl), rulla (rll) ja laatikko (ltk). Pyrimme siihen, että jokaisella tuotteella on kerrottuna myös täyden laatikon tiedot esimerkiksi 3 kpl / ltk.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta, toimitustavasta ja toimituspaikasta riippuen 3-5 työpäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupassamme, mikäli tieto on tilaushetkellä käytettävissämme tai muulla tavoin (sähköposti, tekstiviesti, puhelin) toimituksen yhteydessä.

Klo 11 jälkeen tulleet tilaukset käsitellään vasta seuraavana työpäivänä.

Ylivoimainen esto

Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy verkkokauppamme vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaamme vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. 
Vaarallisiksi luokitellut aineet (VAK) toimitetaan ainoastaan perilletoimituksena (Toimitus kotiin / työpaikalle tai lavatoimitus).
Varaamme oikeuden muuttaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa, jos tilattujen tuotteiden ominaisuuden, koon tai määrän vuoksi toimitustapa ei ole mahdollinen. Muutoksesta ei aiheudu lisäkuluja tilaajalle.

Nouto myymälästä 0,00 € 
Toimitus Matkahuolto tai Postin toimipiste 6,9€
Toimitus kotiin / työpaikalle 14,90€ 
Hinnat sisältävät alv 24%

Rahtivapausraja 400 € alv 24%

HUOM! Emme toimita tavaraa Ahvenanmaalle.

Talviaikaan otettava huomioon tilattaessa nesteitä esim. nestesaippuat ja käsivoiteet, että lämpimiä kuljetuksia on tarjolla vain Posti kotimaan rahti, sekä Kaukokiito. 

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttajasuojalain ja tuotevastuulain tarkoittaman suojan lisäksi mahdollisesti myönnettävät takuut on mainittu erikseen tuotteen kohdalla. Jos mainintaa takuusta ei ole, tuotteille ei myönnetä kuluttajasuojalain ja tuotevastuulain tarkoittamaa vastuuta laajempaa suojaa. Mahdollinen takuuaika alkaa tilausvahvistuksen päiväyksestä.

Takuuvastuu edellyttää, että tuotetta on käytetty valmistajan ja myyjän ohjeiden mukaisesti. Finntensid Oy vapautuu takuuvastuusta, jos on todennäköistä, että tuotteen huonontuminen tai vioittuminen on johtunut kuluttajan toiminnasta. Takuun piiriin eivät kuulu normaalin käytön aiheuttamat tuotteen kulumiset.

Aina ennen tuotteen lähettämistä takuukäsittelyyn sinun on otettava meihin yhteyttä sähköpostilla: finntensid@finntensid.fi. Yhteydenottosi jälkeen annamme lisäohjeet takuukäsittelyä varten. Jos pyydämme palauttamaan tuotteen takuukäsittelyä varten, sinun tulee toimittaa tuote meille saamiesi ohjeiden mukaan.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. 
Palautusosoite: 
Finntensid Oy 
Korjaamontie 16 
84100 Ylivieska 

Palautus ainoastaan Postin asiakaspalautuksena. Asiakaspalautusnumeromme on 605744. 

Muulla tavoin tehtyjä palautuksia ei hyväksytä, ellei asiasta ole ennakkoon sovittu asiakaspalvelumme kanssa. Asiakaspalvelun puhelinnumero on 08 4106 800 ja sähköposti finntensid@finntensid.fi

Lähetetyistä, mutta noutamattomista tilauksista perimme asiakkaalta rahti- ja käsittelykulut alk. 6,9€.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 7 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotetta vastaanotettaessa tehtävä merkintä vaurioista kuljetusasiakirjaan.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Bank AB, filial i Finland (y-tunnus 3237195-7 ) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Bank AB, filial i Finland:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Bank AB, filial i Finland.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet 

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Bank AB, filial i Finland, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Svea Bank AB, filial i Finland yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Bank AB, filial i Finland:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) 

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Bank AB, filial i Finland yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Bank AB, filial i Finland:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta.

Maksaminen Siirto-sovelluksilla

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksunvälittäjän yhteystiedot: 
Svea Bank AB, filial i Finland
Y-tunnus: 3237195-7 
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
Puhelin: (09) 4242 300, arkisin klo 9.00 – 17.00 
https://www.svea.com/fi/fi/start/

Yrityslaskulla ostaminen

Svea tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:

  • Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.
  • Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Svean ja kauppiaan kesken.
  • Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.
  • Maksuehto on 14 päivää.
  • Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
  • Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Yhteystiedot: 
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland 
Mechelininkatu 1 A 
00180 Helsinki 
Puhelin: 09 4242 3092 
Sähköposti: webpay@svea.fi 
www.sveawebpay.fi

Palveluiden kehityksen ja lainsäädännön muutosten johdosta pidätämme oikeuden muuttaa tietosuojaselostetta.

Liity
yritysasiakkaaksi

Täytä alla oleva lomake, niin otamme teihin yhteyttä.

Tätä lomaketta suojaa Google reCAPTCHA v.3 , johon vaikuttavat Googlen yksityisyyden käytännöt  ja palveluehdot.

Vaihda salasana

Salasanan vaihtamiseksi tarvitaan oikea sähköpostiosoite.

Jos antamallesi sähköpostiosoitteelle on luotu asiakastili, saat linkin jonka avulla voit asettaa uuden salasanan.

Turvallisuutesi takia emme kerro palautussivulla onko antamallasi osoitteella luotu tiliä vai ei.

Jos et saa vaihtolinkkiä muutaman minuutin sisällä, niin varmista että antamasi sähköpostiosoite oli annettu oikein kokeilemalla uudelleen.

Sähköpostiosoitteesi on voitu kirjoittaa väärin. Tarkasta, että antamasi sähköpostiosoite on varmasti oikein.

Jos et muista millä osoitteella sinulle on luotu asiakastili, niin voimme autaa sinua.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Sähköpostiosoitteesi on voitu kirjoittaa väärin. Tarkasta, että antamasi sähköpostiosoite on varmasti oikein.

Jos et pääse sähköpostitilillesi, kokeile palauttaa pääsysi sähköpostipalveluntarjoajasi avulla.

Tilin palauttaminen Gmail

Tilin palauttaminen Outlook

Vikatilanteissa voimme vaihtaa salasalasanasi manuaalisesti

Jos sait teknisen ongelman virheviestin. Kerrothan meille, minkä virheilmoituksen sait ja pyydät meitä vaihtamaan salasanasi. Vikatiedot auttavat meitä jatkossa ehkäisemään teknisiä ongelmia paremmin.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Jos olet kokeillut kaikkia ohjeita etkä vieläkään pääse kirjautumaan tilillesi, ota meihin yhteyttä, niin voimme auttaa sinua.

Uutuudet & ajankohtaiset

Lisää otsikkotekstisi tähän

Pyydä tarjous

Kerrothan viestissä, mistä tuotteesta haluat tarjouksen.

Tätä lomaketta suojaa Google reCAPTCHA v.3 , johon vaikuttavat Googlen yksityisyyden käytännöt  ja palveluehdot.